Beyond the break

Våren 2007 gick denna braiga serie Beyond The Break, det är nog en utav de bästa serierna jag har sätt och detta var bara första säsongen (tydligen). Nu ska jag ta och förklara. Våren 2007 började Beyond The Break sändas här i Sverige. Jag och min syster älskade serien men när väl sista avsnittet skulle gå, nej då visade de den inte, ni ska bara veta hur sur jag och johanna blev, haha. Så jag i alla fall har gått och trott sedan den dagen att de la ner serien men nejnej, så var det icke, de är inne på sin tredje säsong i Usa och här i Sverige? Noll, de har inte sänds ett enda avsnitt sedan den dagen (någon gång i juni 2007). Så jag gick in och sökte igonom alla svenska sidor som säljer filmer och jag hittade första säsongen på megastore, dock tar de in den från England så jaa.. funderar på att beställa hem den men jag ska ju till London på sportlovet så jag ska nog vänta tills då och köpa den där istället, då kan jag hålla tummarna för att de kanske har till och med andra och tredje säsongen också.

Beskrivning: Justin Haley är surf mästare som har nyligen fått ett kontrakt på Hawaii, han ska lära ut flera ungdomar att bli riktiga surf mästare. Han sätter alla de tonåringarna i ett hus vid stranden för att få sin utbildning. När Lacey Farmer ser en tv-rapport om Justin vad han har gått med på så for hon iväg till Hawaii och ber om en sponsring från Justin (som var hennes första surf lärare). Han vädjar till henne men hans chef vägrar på grund av hennes kriminalregister.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

låter bra! påminner lite om Blue Water High som gick på barnkanalen, rätt bra det med!

2009-12-29 @ 01:34:18
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Frida

tack:]



jepp, det var från australien, himla bra faktist!

2009-12-31 @ 23:47:39
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, det där var min mammas favoritserie, hon var jättesur när den slutade gå x)

2010-01-05 @ 11:20:27
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0