hur gick detta till?


Igår fick jag för mig att möblera om i mitt lilla rum, det slutade med att jag inte kom någon vart så jag ställde tillbaka allting igen. Men när jag väl hade ställt tillbaka sängen, skrivbordet och allt och tagit fram en ljusstake så såg mitt rum så mycket större ut än vad det gjorde innan. Väldigt konstigt, till och med min syrra undrade vad jag hade gjort. Vi kom fram till att det var ljusstaken som gjorde typ något så att det blev större eller så var det att jag hade dragit upp mina persienner, haha. Jag tror nog på alternativ 2. Ni förstår jag gillar inte att ha persiennerna uppe, jag tror hela tiden att det ska komma någon och skrämma mig, därför har jag dom nere hela tiden men jag ska försöka komma över den rädslan.

Kommentarer
Postat av: Frida

la just till dej på bloglovin, riktigt mysig blogg! :]

2009-12-07 @ 17:28:50
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken mysig julbild :)

2009-12-07 @ 19:40:14
URL: http://saraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0