Thailand/England


Bild nummer 1 är tagen av mamma eller pappa. Bild nummer 2 är tagen av mig eller min syrra.
Oj, vad glad jag är idag. Idag beställde vi en resa till London, England. Vi kommer åka dit under sportlovet och det blir jag, johanna, mamma, mormor och farmor. Lillsyrran och pappa får stanna hemma, hah. Ska kolla runt på internet vart alla Billabong, Nikita, Roxy och alla ligger, har för mig att de affärerna finns i London. Jag har i alla fall sparat en hel del pengar, sedan min födelsedag faktiskt så jag har en bra slant men mer ska det bli. Så mycket shopping blir det, dock så är shopping inte mitt största intresse men liksom det är ju London vi snackar om, i ENGLAND!. Det blir min andra resa till England, skojigt!

Andra resan är till Thailand. Vi har planerat att vi ska vara där över julen, i två härliga veckor (då ska jag bli brun!). Resan är inte beställd än eftersom de har inte börjat sälja än inför december nästa år, än så länge har de bara kommit till sommaren 2010. Har för mig att de börjar säljas på våren? Aja roligt ska det bli i alla fall, då ska hela familjen med eller det är väll självklart. Det blir min andra resa till Thailand, sist jag var där var 2004, då var vi på härliga ön Koh Samui. Det blir nog inte Koh Samui igen, det var alldeles för krånglig resa för min familj men en väldig vacker ö.

Kommentarer
Postat av: elma

Fyfan vad avundsjuk jag vart nu. Du får ta med en stor resväska och så får du packa ner mig i den på båda av dina resor. :D

2009-12-08 @ 07:15:56
URL: http://elmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0