är det bara jag?


Är det bara jag som längtar tills snön kommer? Okej det snöade lite idag men den snön stannade ju dock inte kvar.. Nej nu vill jag ha riktig snö så man kan åka i backarna. Idag pratade jag och familjen lite om vi ska åka med lillsyrrans skidgrupp (man ser ett litet ljus), det beror på vad julia vill men nu verkar hon vilja åka så det kanske blir en skidresa trots allt. Denna gång blir det Björnrike i Vemdalen, det verkar inte vara så stort men än sen. Synd att Norge ska vara så jäkla dyrt annars skulle jag lugnt vilja till Trysil i år igen eller Hemsedal. Norge har helt enkelt de bästa backarna. Jag rekommenderar verkligen Trysil för er som funderar på någon dyr skidresa men åk dock inte dit på påsklovet, sämsta snön är det där då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0