Back To The Future


Back To The Future/Tillbaka till Framtiden handlar om 17-årige Marty som känner uppfinnaren Dr. Emmett Brown och han har tillverkat en tidsmaskin. Den kan som sagt göra så att man åker tillbaka i tiden eller framåt och vid ett tillfälle for de iväg till framtiden, rättaresagt 2015 (om jag minns rätt?). Den här filmen är från 1980 talet och då i själva filmen: 2015 fanns det bilar och allt möjligt som åkte i luften och massor med annat som inte finns idag än. Jag tycker det är rätt komiskt att se vad man trodde, eftersom 2015 är bara om några år nu och man trodde att det fanns bilar som åkte runt i luften och så vidare. Okej det kanske de inte trodde att det fanns men ändå. Det finns tre filmer med Tillbaka till Framtiden, del 1, del 2 & del 3.

Vad jag själv tycker om de tre filmerna så tycker jag att de är helt okej filmer, man har ju hört av många kända personer som säger att dessa är deras favoritfilmer, men favoritfilm är nog inte de för mig, men de är helt okej men efter ha sätt de några gånger så blir de rätt tråkiga.
Betyg: 2/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0