9 dagar kvar (!!!)

Shit pommesfrites, jag kan inte fatta att dagen som jag har väntat på i 11 månader är snart här, bara 9 dagar kvar så är man påväg till Thailand. Jag förstår inte varför jag längtar så jävla mycket, det kanske är för att jag vet att jag slipper piss kylan här i Sverige? vette fan. Hur som helst blire andra gången jag for iväg till Thailandet, dock nytt ställe. Jag kom på idag att det kanske är dags att gå och köpa de små grejer inför resan, en mini-fläk är ju ett jätte måste att ha med och en bok är ju bra att ha med sig. Har hunnit kollat runt på olika väderprognosar för Phuket, de visar vädret för nästa vecka och det ser riktigt bra ut, typ dagen innan vi kommer så går det från regn till sol i typ en hel vecka, i like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0