Lista

Nu har jag listat ut några tv-serier, första plats och så vidare.

1. Friends/Vänner. Helt klart kommer Vänner på första plats, enda serien som man kan kan se avsnitten om och om igen och man skrattar lika mycket. Man behöver bara kolla på deras vinster och nomineringar så förstår man.


2. Prison Break. Bättre thrillerserie får man leta efter. Alltid lika spännande och man blir alltid lika förbannad, finns inga ord hur bra denna serie är, dock har jag inte sätt alla (endast 4 avsnitt kvar + den slutliga filmen om jag har räknat rätt) men bra är den minsann.


3. How I Meet Your Mother. Denna serie upptäckte jag bara för något år sedan och den satte sig i mitt hjärta direkt. Riktig rolig men den kommer nog aldrig slå Vänner om man ser det så, men ett gott skratt får man alltid.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vänner och how i meet your mother är riktigt bra! :D

2010-06-22 @ 10:28:24
URL: http://tolvarochfotbollstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0