Ingen rubrik


Nu har mamma och hennes vän bestället en resa till London (nästa vecka) och gissa, jag eller varken resten av familjen får inte följa med. Så istället ska jag skicka med en massa pengar så får hon köpa många t-shirtar + tjocktröjor, det är ju skit billigt där! Så innan hon åker ska jag visa hur kläderna ser ut på internet så får vi hoppas att de finns där. När vi var där i våras så köpte jag en t-shirt som kostade där 200 svenska kr, här hemma kostar den 500 kr, fatta vad jag tjänade, så gissa om jag skickar med mycket pengar, haha.

Kommentarer
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM

Vad tråkigt att du inte fick hänga på :/

2010-06-23 @ 22:41:35
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0