Slut


Då har man slutat i grundskolan, fy fan vad skönt. Betygen blev bra, efter ett snack med min bildlärare så fick jag MVG i slutbetyg i bild, tackar! Så man kan väl säga att jag är väldigt nöjd med mina betyg, har kämpat som en galning detta år. Aja så det var kanske sista gången jag såg alla, sorligt men som sagt livet går vidare och man har ju facebook, hah. Min lärare ville ge oss alla i klassen något personligt så vi fick en låt kan man väl säga. Jag fick Poker Face med Lady Gaga, haha. Men ett bra avslut fick man i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Frida

roligt med betygen! är spänd inför nästa termin, då jag får mina första betyg!



tack så mycket :D

2010-06-10 @ 17:12:52
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0