7 mars 2010 (mycket text)


Idag beställde jag hem 5 filmer (ovanför), endast 300 kr. Varför jag beställer hem filmer är för att jag "bytte" med farmor i England så jag fick 300 svenska kr och hon fick av mig i pund (300 kr = cirka 27 pund). Inte nog med att jag beställe hem filmer så köpte jag Here On Earth, Bride Wars och The Ugly Truth i England + McFly - Radio:Active - Live At Wembley så jag har många filmer att kolla på :). Jag var noga med att köpa filmer som fanns på svensk text, orkar inte sitta och tänka på vad de säger så jaa.. det kanske var lika bra annars skulle jag nog ha kommit hem med ännu fler filmer, haha.

Nu åt de filmer jag har beställt hem. Jag har länge velat beställa hem A Walk To Remember, säkert i flera år men det har bara aldrig blivit av. Har sätt den filmen redan, eller jaa typ när jag var 10 år (såg att den var från 15 år nu, hah), minns bara att den var så jäkla bra. Sen har vi Mulan 2, har också velat ha denna film i flera år. Ni förstår jag och min syster växte upp med första Mulanfilmen så jag vill ju såklart se Mulan 2, kan också säga att Mulanfilmen är en utav mina favorit tecnkade filmer, ska kanske fixa en lista på favoritfilmer i tecknat sen? Aja som ni ser har jag beställt också Chocolat, Stolthet & Fördom och Lucky Number Slevin. Har sätt de förutom Lucky Number Slevin, jag själv tycker den verkar vara väldigt bra. Stolthet & Fördom är en utav mina favoritfilmer men har aldrig haft den på dvd (sätt endast på tv & ipod), så jag kände att det var dags för att kunna se den på dvd. Sen har var det den sista: Chocolat, har också sätt den men dock för något år sedan, den är riktigt bra så jag tog den helt enkelt också, haha.

Ursäkta för all text, men när det kommer till filmer har jag mycket att prata om, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0