Bride Wars


Namn: Bride Wars (Bröllopsduellen)
Beskrivning: Liv och Emma har varit bästa vänner i hela sitt liv. Tillsammans har de planerat deras bröllop och när det väl är dags att gifta sig så går de till den populära bröllopsgurun Marion St. Claire. Av ett misstag så hamnar deras bröllop på samma dag och tid och båda vägrar byta dag..

Skådespelare: Kate Hudson, Anne Hathaway

Från början tyckte jag att filmen verkade vara rätt töntig men folk berättade hur bra den var och jag kollade in trailen ett antal gånger och till slut såg jag filmen. Jag kan säga att jag bedömde den helt fel, en riktig rolig film helt enkelt.

Jag tänkte börja med att sätta betyg på de filmer jag har sätt så jaa första betygen nedanför.
Betyg: 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0