Gilbert Grape


Namn: What's Eating Gilbert Grape/Gilbert Grape
Skådespelare: Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Juliette Lewis
Beskrivning: Gilbert Grape bor i den lilla staden Endora med sin familj. Han har ansvar för sin utvecklingsstörde lillebror Arnie och sin abnormt överviktiga mamma så han lär nog aldrig komma ifrån hemstaden. En dag kommer Becky till staden och hon får Gilbert att tänka på ett och annat.

En ny film som har hamnat i min bokhylla dock är filmen rätt gammal, den kom faktiskt ut det året jag föddes. Det var pappa som rekommenderade denna film och jag tackar för det. Otrolig bra film men ibland blev det lite trögt enligt mig. Men helt klart är denna Leo's bästa roll + Titanic, han är bara för bra!

Betyg: 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0