Mitt i prick


Cypern 09

Godmorgon på er alla. Jag måste bara berätta att det är något otroligt med min hjärna. Jag ska som sagt till London på onsdag och jo självklart i natt hade jag två drömmar om att jag är på ett flygplan och vi kraschar, verkligen jätte roligt det ska bli och flyga nu. Jag brukar inte vara flygrädd men vad fan, två drömmar om att man kraschar, det borde ju fan betyda något? X) aja får väl hoppas att allt går bra.

När vi ändå är inne på flygplan och kraschar så måste jag berätta en sjuk sak. När jag var på Gran Canaria för något år sen. Vi skulle ta planet hem, alla har satt sig och vi skulle snart lyfta, jo men gissa vad jag ser? Jag kollade upp i taket och där sitter något avlångt fast med silvertejp, alltså shit då trodde jag verkligen att flygplanet skulle explodera, att det var en bomb. Jag vågade såklart inte säga något men under hela flygturen till Sverige så satt jag där och bara väntade på att något skulle hända. Det var nog den värsta flygturen jag har varit med om men som ni förstår hände det aldrig något, tackar för det!

Kommentarer
Postat av: Frida

usch, hatar man får sådana tankar, och när man inte kan sluta tänka på det. usch säger jag bara! hoppas flygningen går bra då ;) härlig bild!

2010-03-01 @ 17:26:26
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0