-


Jag tror knappt mina ögon eller öron! Alla verkar tro att jag inte kommer klara av att inte dricka någon alkohol tills jag fyller 30 år, shit känner ingen mig eller? Jag kan säga såhär: Jag äter eller dricker inget som jag tycker luktar illa och jaa sprit och allt sånt luktar skit. Kanske inte så bra förklaring men jag menar att jag aldrig kommer röra en droppe alkohol. För det första så stinker det, det andra är att man bara blir full och gör dumma saker och för det tredje förstör man sin hälsa. Kan också säga att jag aldrig kommer röra en cigarett, det måste mina vänner hålla med om att jag kommer klara av att aldrig röka under mitt liv, fy fan det är nog det värsta jag vet och inte nog med det, cigaretter förkortar ens liv! Tänk på det. Mamma och pappa borde vara jävligt stolt över mig som håller sig borta från all dessa saker.

Kommentarer
Postat av: Frida

du är grym ju!



hmm, jo har vant mig, tål inte mycket jag ;) nötter, mandel, soja, äpple, päron, morötter, ärtor, massa frukter osv. tål inte ens marabou tex :(

2010-05-06 @ 21:04:35
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Så lite så!

Tackar! Jag gillar dem skarpt :)

2010-05-07 @ 11:12:34
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Towe - Foto

Det är bra! :D det där med alkoholen och cigaretterna alltså ;) kommer inte heller röka någongång, och hålla mig borta från alkohol så länge som möjligt (: tycker det är så idiotiskt att folk börjar dricka/röka när de är 14, 15 eller 16 :/

2010-05-09 @ 19:36:44
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0