Sony Ericsson C901 GreenHeart White / Sony Ericsson W995 Svart


Jag funderar på att köpa en ny mobil igen. I början av året ville jag ha en likadan mobil som min mamma men av någon konstig anledning så råkade jag köpa fel mobil, det märkte min syster när jag hade öppnat förpackningen... så då fick jag en skit mobil och är väldigt trött på den eftersom man inte kan göra ett piss med den. Så jag tänker såhär: Jag har sämsta telenor just nu och den går ut i juli så då ska jag börja med tele2 kompis, så om jag köper en helt ny mobil med just tele2 så blir det mycket billigare än att köpa en mobil med utan abonnemang. Så nu har jag hittat två mobiler som jag skulle gärna vilja ha: Sony Ericsson C901 GreenHeart White eller Sony Ericsson W995 Svart, just nu lutar det mest åt C901, den verkar vara väldigt bra och den är cirka en tusenlapp billigare. Men den andra W995 har kameran med hela 8,1 megapixel, det skulle sitta fint men jag vill nog ändå ha C901, den har ju också rätt bra kamera med 5 megapixel och det duger för mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

den vita verkar najs!

2010-05-13 @ 20:53:34
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0