I want


Varför ska junkyard inte finnas i en affär här i Stockholm? jag blir så sur, de ända affärerna i Sverige ligger i Trollhättan och någon liten affär i Smögen som har bara öppet på sommaren. Så ni förstår att man måste beställa hem, men det får jag icke när det gäller jeans... typiskt men om det blir julrea på junkyard så ska jag ta mig fan beställa hem jeansen och någon t-shirt (ovanför). Där fick ni höra lite saker som jag har hmm.. tänkt på länge, man blir ju bara för sur ibland. Jag blir riktig sur också på mig själv eller jag kan ju lika gärna bli sur på Stockholm som aldrig har en bra klädaffär.


Kommentarer
Postat av: Frida

fint du fixat i headern:]

2009-12-20 @ 22:43:49
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0