20/4-10


Idag har vi studiedag så jag började med att gå till gymmet med mamma vid åtta tiden och höll på där i en timma. Jag känner mig riktig bra, jag brukar gå två gånger i veckan men vill gå mer men får helt enkelt vänta tills betygen är satta så jag inte stressar ihjäl mig. Eftersom jag ska typ bara vara hemma i sommar så ska jag spendera min tid åt mest på gymmet, jag ser faktiskt fram emot det, hah.

Vill just nu gärna spendera några hundralappar på filmer men jag ska inte, eller kanske bara en film som är på rea?
Filmer jag vill ha just nu:
Trångt i Kistan
Atonement
Old Dogs
New In Town
Black Hawk Down
Flags of Our Fathers
Slaget vid Passendale
The Reader
The Express

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0