Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides


Jag antar att alla redan har hört för länge sedan att det ska komma en fjärde Pirates of the Caribbean, tänkte ta upp just om dessa filmer och den kommande filmen. Jag själv tycker att serien är väldigt bra men när jag hörde att det skulle komma en fjärde så blev jag lite små sur. Jag tycker att sista filmen slutade väldigt lyckligt (ni kommer väl ihåg att man ska kolla efter all text i slutet, där det kommer självaste avslutningen) men såklart sorligt också. Men när jag hörde att både Orlando Bloom och Keira Knightley inte ska vara med i fjärde + en annan regissör så undrar vad de håller på med egentligen? Jag tycker det är bra att både Bloom och Knightley har tackat nej i alla fall. Aja vi får väl se om cirka två år hur den fjärde filmen blir, jag kanske bedömer helt fel?

Kommentarer
Postat av: Frida

fast jag kan bara hålla med dig, låter inte så jättebra i alla fall!

2010-04-22 @ 22:33:36
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0