Som en Hollywoodfilm

Åh måste berätta en så gullig historia eller vad man nu kan kalla det. Aja en utav mina vänner var påväg hem för någon dag sen och satt då på ett pendeltåg hem. Då när hon satt där så fick hon och en kille ögonkontakt och de började typ jaa kolla på varandra (jag var ej med, hon berättade). Sedan när de skulle gå av vid samma station - slut station så sprang killen ikapp henne och sa "Jag måste bara ge dig mitt nummer" och imorn ska de träffas, hur gulligt är inte detta? Som en riktig Hollywoodfilm, hah. Jag visste inte att Sverige kunde erbjuda på detta

Kommentarer
Postat av: Frida

men åh, vad underbart! precis som i film!

2010-05-31 @ 20:17:37
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0