19/11-10 En dag att minnas + McFly...

Okej, i måndags kom McFly's nya album ut, vad kan man säga? Det är verkligen inte dom. På hela albumet finns det bara en bra låt enligt mig, That's The Truth, ett måste att söka på spotify, den är sjuk bra i alla fall. Men jag hoppas att McFly inser att de har gått åt fel håll, att de ska fortsätter i sin gamla stil. För mig så kommer jag se McFly från deras gamla låtar, ej deras nya album, nää det här får de fixa till!

För övrigt så har min vecka vara ríktigt bra, eller nää igår i alla fall. Dagen började med matteprov, gick inge bra tyckte jag. Sedan blev det engelska, helt okej, skulle skriva om min barndom m.m. När vi väntar på svenskan så kommer matteläraren och säger "Josefine, du fick VG på provet", what?? Snacka om att jag blev chockad, men det visade sig att jag fick VG på provet! Jävlar!!!!!!!! Shit pommes frites vad stolt jag är. Mitt första VG i matte, helt jävla sjukt. Snacka om att jag fick en jävla bra mattelärare som kan förklara så jag fattar! Dagen i skolan slutade med film på svenskan. Slutade klockan tolv som varje fredag, vad kan man klaga på denna fredag?
19 november 2010 är en dag jag kommer minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0