Leonardo Dicaprio


Om det är någon skådespelare som har lyckats så måste det vara Leonardo Dicaprio. Han är helt klart en utav de bästa skådespelarna och förblir det. Om jag skulle välja vilka hans bästa roller är det nog i Titanic, Shutter Island, Blood Diamond, Body of Lies och Gilbert Grape. Har inte sätt än Inception eller The Departed men det blir nog inom en snar framtid, smarta jag missade The Departed i lördags...
Det är lite sjukt, i mamma och pappas bokhylla står filmen Catch Me If You Can men jag har aldrig kollat på den. Jag har sätt alla filmer men förutom den, det är något konstigt med mig så jag tänkte ändra på det och slå mig ner framför tvn och se på den nu.

Några timmar senare.
Catch Me If You Can, ojoj, en riktig bra film ju! Man blir minsann aldrig besviken på Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0