Stoppa vargjakten

Om det är något jag hatar just nu är det vargjakten. Jag skäms otroligt mycket över att vara svensk just nu, liksom tänk efter för fan! Hur som helst hittade någonstans där någon hade skrivit om just vargjakten:
"Även om vargen skulle ha dödat en människa är det fortfarande inte ett själ att ta död på dem. Ska vi ta död på människor som atackerar människor också då eller?
Vi delar denna planeten med alla levande ting och de har precis lika stor rätt till den som oss.
Är det några som bör "dödas" är det i så fall vi människor för det är vi som förstört denna planeten, inte djuren."
Så sjukt rätt!! Kan inget annat än hålla med, äntligen är det någon mer än jag som tycker likadant om detta. Nä, nu hoppas jag att EU tar upp en domstol mot Sverige så det tar stop med vargjakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0