Ett speciellt år

Om två månader blir jag 18 år, det är helt sjukt. Jag har märkt att de flesta får en chock när de hör att jag fyller 18 år, visst, jag håller med om att jag inte ser ut att vara 18 år. Men ibland är det verkligen irriterande, i vintras när jag och syrran skulle köpa en ny tv, hur som helst var man tvungen o vara 18 år för att skriva under, då säger säljaren "Aa, dom får väl knappast skriva på, så det blir väl du antar jag" säger säljaren till pappa, jo man tackar för den... ångrade att jag inte sa en mening där. Jag behöver väl inte ens nämna när jag övningskör? Jag lovar, när jag väl har mitt körkort, då kommer polisen säkerligen stoppa mig ett antal gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0