Verkligheten: Ingen bryr sig


Att dessa personer kallas människor är helt sjukt, de verkar inte ha några hjärtan eller hjärnor. Att de inte tar dig på allvar är helt sjukt, du är väl lika mycket värd som en "normal" människa? Att du och många fler blir så dåligt behandlad gör mig förbannad, det går inte att beskriva hur arg jag blir. Jag har insätt under mitt liv att man inte kan lita på docktorer, att de kunde ha tagit ditt liv, att du kunde varit död nu, nää, fy fan.
Du är så mycket mer värd, jag hoppas att du vet det.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar om hunden nicke, han är en pomeranian som tappat lite päls :) jag håller med dig, man ser typ aldrig såna söta små hundar!! :D

2011-03-29 @ 21:31:17
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0