The Proposal


Idag hyrde jag The Proposal, har velat se den hur länge som helst men den har alltid varit slut där vi hyr filmer. Ville icke se den på bio, jag ogillar att gå på bio så jag brukar alltid vänta tills filmerna kommer ut på dvd så man kan hyra eller köpa. Aja jag kan säga att den är skita bra i alla fall, eftersom jag är en filmnörd så kommer nog filmen finnas snart i min bokhylla bland alla mina andra filmer, hehe. Nej, men nu ska jag förklara kort om filmen: Margaret är chef men blir utvisad från USA och då kommer hon mista sitt jobb. Men Margaret har andra planer, hon meddelar plötsligt att hon ska gifta sig med sin assistent Andrew. Andrew ställer upp och de beger sig av till Alaska, där de ska överyga Andrews familj om att deras kärlek är äkta.


Kommentarer
Postat av: ebba

Åh, vi hyrde den filmen idag också :D Fast jag tycker nog att trailern är bättre, den var inte lika rolig som jag trodde att den skulle vara. :/ Aja, ses på måndag :) <33

2009-11-14 @ 23:24:19
URL: http://alittlebitlouder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0