johan falk - vapenbröder


Oj, oj, oj. Det går inte beskriva hur jäkla bra denna serie är! Andra filmen utav de nya Johan Falk filmerna. Om man gillar Beckfilmerna så gillar man dessa!. Finns tydligen 6 stycken nya Johan Falk filmer och jag är som sagt på andra filmen just nu. (Det är alltså en serie så börja med den första filmen och så vidare, annars blir det svårt att förstå) okej alla fattar väll det men ändå, hehe. Ska förklara kort om filmen: Uppföljaren av Johan Falk - Gruppen för särskillda insatser. Det blir bara mer och mer trubbel. Kan nog inte förklara bättre eftersom jag vill inte avslöja för mycket, hehe. Helt klart att denna är en utav de bästa serierna som jag har sätt. Tycker svenska actionfilmer är fan bäst, jag hatar verkligen amerikanska actionfilmer, dom hittar på för mycket helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0