22/4-2010


Bild på Sune från förra sommaren

Idag fick mamma hem ett mail om att det är en katthona som söker ett hem. Det är en hona som är 4 år gammal och måste flytta ifrån sin familj för det finns två hankatter i dens familj som behandlar henne dåligt och därför måste ta bort henne. Vi fastnade direkt för henne men såklart måste vi tänka på Sune.. och pappa. Pappa vill inte och vem vet om Sune vill men jag kan tänka mig att han skulle nog bara bli glad över att ha en katthona som kompis. Ni förstår när Sune var cirka 1 år så var det en katthona som bodde i vårt område och de var typ lika gammla och de två var som ett team, de höll ihop hela tiden men sen en dag så kom hon aldrig till Sune och vi fick höra att hon hade blivit påkörd :(. Vi har också märkt att Sune inte kommer överens med hankatter, jag själv vet inte om jag skulle vilja ha katthonan, såklart vill jag så gärna ha henne men måste tänka på Sune, tänk om han känner att vi tar all vår energi (om man kan säga så?) till henne och då kommer kanske Sune inte vilja komma hem till oss mer, det vill vi ju inte att det ska hända. Så jaa, vi klarar oss med vår älskade katt/hund Sune, familjens clown, hah.

Kommentarer
Postat av: Frida

söt bild! och det låter ju fint det där :)

2010-04-22 @ 20:01:19
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0