27 februari 2010

Alla vet nog att Tokio Hotel kommer till Sverige på torsdag och spelar på Globen och sedan dagen efter i Göteborg. Jag skulle ha gått på konserten här i sthlm men jag är som sagt i London då. Så jag säger bara lyckosar er som kommer befinna er på någon utav konserterna. Men det som jag vill ha sagt är att TH's svenska fans försöker sprida ut om tre grejer som fansen kommer förhoppningsvis göra under konserterna:
1. Klappa/Stampa i takt och peka mot Bill under Hey Du/Hey You.
2. Kasta gula och blå ballonger under Forever Now/Für Immer Jetzt.
3. Sjunga "By Your Side" när killarna lämnat scenen.

Om jag skulla haft möjligheten att gå så skulle jag lugnt ha följt dessa grejer, liksom varför inte? Fatta vad coolt det skulle vara om alla gjorde det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0