Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sara.

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Oj, det vet jag inte. Var i alla fall 6 år då.

Vad gjorde du för 1 år sedan?
Det vet jag inte heller, kanske åkte skidor i någon finfin backe?

Fem snacks du gillar
1. Popcorn
2. Naturgodis
3. Chips
4. Ostbågar
5. Godis

Fem sånger du kan hela texten på utantill
1. Simple Plan - Welcome To My Life
2. Simple Plan - Untitled
3. Simple Plan - No Love
4. Mcfly - The Heart Never Lies
5. Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Fem saker du skulle göra om du var miljonär
1. Spara
2. Donera en massa pengar till olika djurfonder
3. Resa
4. Köpa en massa filmer (haha)
5. Dela med mig till familjen

Fem dåliga vanor
1. Jag är otroligt trögfattad
Kan inte komma på något mer just nu, men jag har en
massa dåliga vanor men min hjärna är inte igång just nu...

Fem saker du gillar att göra
1. Kolla på film
2. Lyssna på musik
3. Rita
4. Fotografera
5. Resa

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
1. Päls
2. Skinn
3. Klackskor (trivs i mina sneakers)
4. Åter päls
Kan inte komma på något mer just nu

Favoritleksaker
1. Ipoden
2. Kameran
3. Datorn
4. Vänner-boxen
5. Filmen Pearl Harbor

Fem personer jag vill se göra utmaningen är:
Johanna
Ida
Frida
Och alla andra som vill göra denna utmaning.

Kommentarer
Postat av: Frida

kul! ska anta utmaningen snart!

2010-01-17 @ 19:34:48
URL: http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0