Vi lever men ingen bryr sig

Det gör mig ledsen att folk inte förstår. Att "normala" människor är mycket viktigare än "onormala" människor. Jag har lärt mig att hata doktorer, de bryr sig helt enkelt inte om alla människor som alla tror.
Alla "normala" människor går alltid före, de bryr sig inte lika mycket om en handikappad människa dör, de tycker det är viktigare att rädda en så kallade "normal" människa.

Bara för att vissa inte kan gå eller har någon skada betyder det inte att de är inte lika mycket värda
- alla är lika mycket värda.

Kommentarer
Postat av: Sara

heeeej! haha, ja man ser mig alltid springandes ;) hahha. men vad kul att höra från dig! :D det var sjuuuukt länge sen! jag har ju ingen aning om vad du gör nu förtiden x) vill du träffas på en fotorunda någon dag eller så? det vore mys ^^

2010-10-05 @ 17:55:30
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0